<  Otros Géneros  ~  Scorpions - Still Lovin´ you.

Rober
Publicado: Mie Ago 01, 2007 12:31 pm [QUOTE||]
Los heavies son quienes mejor entienden el desgarro q es el amor, quienes mejor han sabido reflejar todas las vicisitudes del corazon, haciendo auntenticos himnos merecedores de eucaristia semanal.Este tema es para saltarse las lagrimas, o para follar en un R5 Copa Turbo. Como lo segundo como q ya es imposble...me refiero a follar, no al R5 Copa Turbo, de los q aun quedan 3 parejas reproductoras en la cornisa cantabrica... pues es para saltarseme las lagrimas...porque..."i´m stil loving you"[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3uNyPefjS88[/youtube]Time, it needs timeTo win back your love againI will be there, I will be thereLove, only loveCan bring back your love somedayI will be there, I will be thereIll fight, babe, Ill fightTo win back your love againI will be there, I will be thereLove, only loveCan break down the wall somedayI will be there, I will be thereIf wed go againAll the way from the startI would try to changeThe things that killed our loveYour pride has built a wall, so strongThat I cant get throughIs there really no chanceTo start once againIm loving youTry, baby tryTo trust in my love againI will be there, I will be thereLove, our loveJust shouldnt be thrown awayI will be there, I will be there........You should give me a chanceThis cant be the endIm still loving youIm still loving you, I need your loveIm still loving youla hicieron pensando en mi estos hijosdeputa??? Confused Rolling Eyes Embarassed

Boski
Publicado: Mie Ago 01, 2007 3:25 pm [QUOTE||]
LOL LOL que será lo siguiente, la canción de ghost, "Unchained Melody". Laughing Laughing No tengo nada contra los scorpions, es más me chana mil esa canción y la actuación en the wall. Wink

Publicar Nuevo Tema

Puede ir al panel de administración

RITHMUS NETLABEL © 2007